Loppisar

I helgen var jag iväg på loppisar men lillasyster. Känns konstigt när jag säger så för jag e ju liksom 25 men har en lillasyster på snart 50......fast hon tycker säkert liadant  =) fast då tvärtom......
Men i vilket fall som......Det blev en del fynd. Bl a en riktigt fin gammal läderkula som vi hade som barn. Den köpte jag till Lovis men hon får inte grepp om den o tycker den e mög  =)   men varje gång jag ser den så är jag en liten tös igen. Hittade även en rejäl skinnväska. Mitt hjärta har inte riktigt hämtat sig efter Lovis måltid på remmen på min älsklingsväska, men jag får vänja mig vid den nya när det är stora inköp på gång eller bara byta rem...

Hittade fina stora snäckor till min strandlåda. Dom känna inte som riktiga liksom. Är det nån som vet om dom lackas?

Igår var vi på bakluckeloppisen i stan....de e ju den klart bästa  =)) Letade efter en kille som var där förra helgen men han kom inte tillbaka.......hittade dock lite annat smått o gott

Sen fick jag mail ang fåglen i Amarikat....han ska kolla posten idag och då skickar han hit den  =)))  blev så sörens glad

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0