Snåljåpen igång =)

Vi använder väldit mycke ljus i vår familj. Häromdagen då jag skulle leta efter fler så hittade jag en otrolig massa ljusstumpar. Vet ej av vilken anledning jag sparat på dom men nu kändes det ju fel att kasta dom =)
Så upp på panduro och köpte ljusvekar  =)  sicket jävla klabb hahahahaha men på slutet blev det bra i alla fall. Lägg ljusen i vattenbad, smält o häll i bra behållare. Jag valde ett par oranga glas för vi har ändå dricksglas så det räcker. Dom passar in i spelrummet och jag kan fylla på senare vid behos. För jag sparade så klart den ljusmassan som blev över  =))


Kommentarer

Postat av: grillen

lär bli väldans mysigt sken

2010-11-03 @ 21:24:37
Postat av: grillen

väldans mysigt sken det kommer att bli

2010-11-03 @ 21:29:29
Postat av: Libbe

Det är bra Dorthe =)) fast jag förstod det första gången

2010-11-03 @ 23:03:14
URL: http://libbes.blogg.se/
Postat av: snottefilt

man kan rösta igen om man tömmer cacheminnet och hämtar från listan till höger.

2010-11-04 @ 20:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0