Letar som en galning

Det händer inte så mycke i mitt liv just nu därav denna tystnad. Spenderar dock mycket tid på att jaga priser på en grillkåta som jag har fått för mig att vi ska ha på tomten.
Har varit lite inne på en husvagn men känner att grillkåtan kommer att bli mer använd.
Så det är alltså pris och annat som jagas. Sören så jobbigt det är. Dom flesta tillverkas i Norrland eller till och med i Finland. Då ska frakt betalas och läggas på priset. I vissa ingår grillen och i vissa är det ett tillbehör. Samma med resten av detaljerna såsom renskinn och liknande.
Finns inte heller så många begagnade. Tyvärr.

Ni ska få lite bilder. Visst e de mysit........då vill vi ha en likadan vinter som vi precis har haft  =)


Kommentarer

Postat av: grillen

Jag säger bara WOW,läckert.

2010-05-20 @ 21:46:04
Postat av: nooo

Det passar bäst i Norrland eller Finland. det kommer att se konstigt ut i ett villaområde i Skåne

2010-05-21 @ 06:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0