Grattis Flöbbo =)

Igår, läs fredag, fyllde jag 50 år. Det är inte i helvete gammalt men om man tänker lite på vilka alternativ det finns så är jag glad ändå. Jag är glad för alla hälsningarna jag fått. Både på facebook och via mobilen. Någon sjöng för mig och det påminde mig om Svenne  =)  Tack för det Kitte, det värmde. Min allra äldsta vän var osso här o grattade. Vi grävde fram hemska minnen från förr i tiden  =)  Alltid lika uppskattat.

Jag fick den finaste present jag fått genom åren. Jag ska hoppa fallskärm. Ett tandemhopp  =)  Jag är så jävla glad för det och ser verkligen fram emot att vädret ska bli bättre. I presenten ingick även filmning under förberedelsen och sen under själva hoppet. Det ska jag sen leva på i resten av mitt liv  =)

Tack min goaste familj för det  =)


Kommentarer

Postat av: grillen

ännu en gång stort grattis o tack för verkligen god mat o dryck o trevlig samvaro med mysigt folk.Vad jag e glad att jag kom o vilken duktig grillmästare du hade lyckats få tag i.Kram

2010-05-09 @ 16:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0