Fel sort?

Jag har sedan jag var väldigt ung haft Psoriasis. Mer eller mindre. Förr hade jag ganska mycket, sedan försvann det för att nu återkomma igen. Hade det inte varit för den djävulusiska klådan så hade jag skitet i vilket. Men jag river verkligen hål. Jag vill in med naglarna långt, långt in och röra om. Men det går inte för hur mycket det än kliar så gör det ju ont som fan osso.
Så jag bad min snälla läkare att skriva ut salva till mig. Nu e det inte bara att få en salva och sen tro att det är borta. Nä, här får man prova sig fram. Kan jag också leva med egentligen men salvejävlen går på 500 spänn  =(  sura pengar om det inte funkar. Och man får inte lämna tillbaka medicin för att det inte funkar.

På tal om Psoriasia så läste jag om en tjej häromdagen som hade det och hatade sommaren för hon ville inte visa sig. Hon tyckte hon såg för jävlig ut.
Helt rätt!!!  Det är inte snyggt. MEN!!!  Jag kan säga hur mycket annat som är lika fult och även fulare. Jag tycket inte om att se svettiga feta karlar med bar överkropp lite överallt. Men so what?
Vill dom inte glo på mitt ben eller om någon skulle tycka att jag är äclig så är det inte mitt problem. Finns värre saker att hänga upp sig på  =)

Kommentarer

Postat av: grillen

hahahhahahahhaah du har så alldeles rätt.

2010-05-25 @ 20:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0