Utanför..............

Idag kom vi utanför 50-skylten. Kom ända ner till Malmö. Hade hittat ett vitrinskåp därnere till ett mycke bra pris. På plats var det tyvärr sålt men jag hittade ett hörnskåp i stället. Jag skulle ju ha ett sånt osso  =)
Ovandelen har glasdörr men vanliga hyllplan. Dom ska bytas mot glas o sen ska en lampa sättas i. Kostade mig 350 kronor och jag är så jävla glad för det.
Annars har det slipats här hemma och jag börjar tröttna på det faktiskt. Men sista spacklet slängdes på taket idag, det slipas i morgon o sen målar vi  =)  Fy fan va ja längtar. Vitt tak och vita fina dörrkarmar  =)
Sen efter det så har vi fina färgglada väggar  =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0