Suck

Fan va ja hatar väntetiden. Spacklade för fullt igår och sen ska det torka o då kan man inte göra så mycke. Slipade och spacklade igen........När man har väggar av sten och puts e det lögn i helvete att ta ut en skruv eller spik från väggen utan att det bildas en krater. Likadant med sprickorna i taket. Dom fick Ville knacka rena o vips så var det snudd på öppet upp till nocken  =( 
Nu är jag inne på slipning sista varvet på väggarna och förhoppningsvis är det sista rundan på taket när Ville kommer hem från sin rasterunda.
Sen börjar ju det roliga  =)  denna gången får Ville måla taket. Är faktiskt ganska trött på det nu.......får så jävla ont över allt tycker jag. Takfärgen torkar ju himla snabbt så 2 stryk på en dag och rätt va de e så ska vi sätta upp tapeterna.
På söndag kommer Anna o David upp. Har vi nått kvar så får dom hjälpa till med det. Troligtvis golvet. Som de är nu så överlämnar jag gärna min del i arbetet till David  =)  Han kan gott lära sig itt o annat....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0