Snickra......

Nu har jag letat och letat på nätet efter billiga blomlådor i trä. Nu har jag i alla fall hittat bild på den jag vill ja sen får jag väl göra min egna ritning så som jag vill ha dom. Vi har ju inga rabatter här och jag vill så gärna ha blommor. Så 4 sånna här på framsidan hade inte varit helt fel. En avlång under varje fönster  =) 
Sen klär man väl med nån presenning med ett o annat litet hål i kan jag tro. OCh en djävulsk mängd lecakulor.......men dom återanvänds ju.

Så här ser den ut.......den kan ju inte va så svår att få ihop. Väl? Om man e händi.......


Nu blev det genast lite tråkigt. Om ja ska göra en ritning vill det ju till att jag har måtten på brädorna. Så utgår jag ifrån det och slipper en massa spill. Så jag får väl köra en sväng till Bauhuse (eller hur fan det stavas) och kolla på måtten.

 

PS: Om nu någon vet att dom finns till salu för en överkomlig summa så säg gärna till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0