Så tycker jag

Det snackas ofta om vad man får tycka och vad man absolut INTE får tycka.

Jag får tycka att vissa ser för jävliga ut. Vad som gör det tillåtet är alltså valet av person. Om det är någon i min ålder så kan det vara ok. Är de någon yngre så kan det vara att jag är förtröden på deras ungdom.  Jag tycker till exempel att Anna Anka är gräsligt ful och jag är inte ett jävlens dugg avundsjuk på hennes liv. Det är bara min smak som avgör. Ja plus att i detta fallet att hon är satans korkad.
En annan som jag också tycker är ful är jag. Ja så e det. Men om man säger det så ska det helt plötsligt handla om dåligt självförtroende eller man ska spela martyr för att folk då jag säga att jag som e sååååååå snygg eller ser ju bra ut och allt skit. Ja tyck ni det då. Jag gör det inte. Min smak är sådan och det kan jag inte göra något åt. Varför måste man vara född med den smaken att man tycker man själv är snygg? Jag är ful andra är korkade  =)

Om man tittar på kvinnor runt om oss så är det inte många som accepterar hur dom ser ut. Många, många lägger sig under kniven och ännu fler målar sig till någon annan.

Samma med vikten. Säger jag att jag är tjock så är det ett faktum, inte dåligt själförtroende.

Men bara för att jag nu anser mig ful så innebär det inte att jag inte tycker om mig själv som person för det gör jag. Ganska mycke till och med. Jag är charmig och kan vara in i helvete rolig (fråga INGEN i min omgivning om det bara). Varför är det så viktigt med att se bra ut? Eller jag kan ju uppskatta att se på ett vackert ansikte det medges, men jag ser ju inte mitt  =)  Det är ni andra som får lida av det. Tänker inte göra mig till för er skull  hahahahaha

Kommentarer

Postat av: grillen

Jag måste då få säga att du e fan så intelligent iaf för du har insett hur det ligger till.Jag tycker samma om mig själv o man kan ju iaf se om man lyckas förbättra med tex nån snygg blus lr nåt.Anna Anka borde förbjudas på svensk TV

2010-03-31 @ 17:17:58
Postat av: Ken

Hellre ful än korkad! Men helst av allt snygg och smart

2010-03-31 @ 19:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0