Resa =)

Jag ska äntligen få komma utanför landets gränser. Har bokar flyg och hotell till London och far iväg den 14 april. Det ska bli så sörens skoj. Detta har jag velat hur länge som helst. Jag hakade på ett gäng som skulle dit  =)  tror faktiskt dom blev lika glad som jag blev. Gladast blev nog Ville verkar det som. Ska inte fråga honom varför.
Jag har inga större önskemål om vad som ska göras eller ses men någon som hade vatt häftigt är ju Herrods. Att smyga runt och titta på allt det dyra fina. Lovar att inte handla något där.
Men var jag än hamnar så kommer jag att vara glad. Där e ju så himla mycke att jag ändå inte kommer att se en bråkdel. Kameran ska så klart följa med mig  =)

Kommentarer

Postat av: syster Eva

Hoppas det kommer bilder på bloggen. Alla är ju inte med på Face book (stavas det så?)

2010-03-07 @ 21:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0