....................

Hittade en helt underbar klänning på en sida härför leden som såldes på Ellos. Tog mig in där o beställde den och några dagar senare kom den hit.
Den var superfin o en jättefin färg. Provade den och den satt bra. Ganska tight över bysten och föll fint och dolde magen  =)

Tills jag vände mig om...........Vad som sitter tight framtill sitter tight baktill och där va det inte lika snyggt. Man såg liksom var bh'n skar in i fettet och delade upp det. Så kan jag ju inte se ut. Borde skicka tillbaka den men jag hade rabatt..........den som va så fin  =(



Kommentarer

Postat av: Syster Eva

Ett par kilo till och så är problemet löst.

Lycka till

2010-03-21 @ 19:06:28
Postat av: Libbe

Idag känns det inte så. Hade ungarna på midda som va sååååå jävla god =)

Första gången sedan jul jag åt mig mätt hahahaha

2010-03-21 @ 19:36:08
URL: http://libbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0