Resa

Sedan ja kom hem från London har jag bestämt att ja o Gosi skulle dit till hösten. AV någon anledning har jag inte fått bokat. Troligtvis mest för att han inte fått tummarna loss tror jag  =)
Men i lördags fick jag ett mail att några ska till Rom i oktober och det gick bra att haka på. Gosi fick ingen betänketid så igår bokades både flyg och boende.
Har laddat ner en del reseguider från nätet som jag ska bläddra lite i. Vi lär ju inte hinna se en bråkdel av allt men man kan ju välja guldkornen. Det inkluderar INTE påven. Läste att han vinkade på onsdagar och man kunde ringa och boka biljetter för att se det spektaklet.
Vad gäller mat så lär jag väl trycka i mig en väldig massa glass. Hur ska man kunna låta bli? Och det blir kanske lika många glas vin som det blev öl i London =)
Läste också att Rom är kaffeälskarnas mekka. Typiskt att jag fortfarande inte dricker den förbannade dryck.

Nu håller jag på att dra igång en stor loppis i Nyvång som förhoppningsvis ska bli återkommande.

Kommentarer

Postat av: grillen

Det e sgu riktigt,bara se till att Ville får valsa runt o runt o runt.Kram

2010-06-07 @ 19:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0