Vinst =)

Det var varit lite stiltje i tävlandet ett bra tag nu. Kommer inte ihåg när jag gjorde en sist faktiskt.
Men så i går fick jag ett kuvert med posten från Findus. Kände hur jag blev varm i hela kroppen men sliter ändå inte upp brevet. Bär mig ganska lugnt o behärskat åt.
Det första jag ser är en fet text i rött. Grattis till 2:a* priset i tävlingen - Vinn familjehelg!

Nu blev jag ju riktigt glad o pappret åker snabbt upp. Fortsättningen är som följer:
Här kommer Ditt pris i Findus tävling "vinn familjehelg". Värdechecken kan lösas in mot en valfri maträtt ur Findus Familjeköket - se hela vårt sortiment nedan.

Jag vann alltså en färdimidda !?!?  Glädjen rann snabbt av mig. Jag vet att det är bättre än ingenting men hade jag inte vunnit hade jag inte heller gått o undrat vem som vann.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0