Packat

Nu e det ett bra tag sedan jag gjorde några tävlingar men så kom jag igång och i bara farten blev det ett helt gäng. Saknar känslan när man får ett paket man inte beställt.
I HD har dom nu e tävling dä rman vinner en resa till Gran Canaria en vacka för 2 pers. Min fördel är att man ska åka den 13 mars. Har man ett jobb kan det kanske vara svårt att lösa. Därav färre tävlingsbidrag. Jag klurade mycke länge innan jag fick ihop det. Jag har ju en liten anteckningsbok där många av mina gamla slogans är nerskrivna men den var försvunnet att tag så jag fick på helt från början.

Men i alla fall, bidraget blev så jävla bra att jag känner att jag borde börja packa  =)  Frågan är bara: Var fan gör jag av alla djuren?

Har varit och hämtat fler tävlingar på City Gross, behöver en Scooter och en takbox till bilen......

Kommentarer

Postat av: Syster Eva

Lycka till !

Lämna djuren på något hem eller liknande, låt dem inte bli stoppklossen.

Ser fram emot ett vykort från varmare breddgrad.

2010-02-28 @ 08:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0