No, no, noooooo

Jag tycker tiden bara rinner iväg. Nu är det en sån sketen måndag igen. Denna måndag var ju den absolut sämsta hitintills. Men dom kommer.
Idag gick vi bägge upp och fick böta 100 spänn i burken  =(  Det är ju så det är men likförbannat så blir man lite sur.  Jag har inte tränat ett ksit på hela veckan eftersom jag har varit dålig. Men vi har inte fuskat med matintaget.

Ikea ska få finbesök av mig i morgon. Nu är det hallen som ska få en ansiktsupplyftning. Jag tror vi har världens minsta hall och att få in dom behov vi har i den har varit klurit. Vi ska ha plats med alla skor. Ville e ju värre än ett fruntimmer. Sen är det alla klädesplagg som hänger. Mössor, vantar och halsdukar. O för att inte tala om alla hundgrejor  =(
Har köpt färgen och golvet hade vi sedan innan. Vete fan va det är tänkt till men det kan ju kvitta. Från i morgon och ett par dagar framöver ska jag ha röra igen  =(  Skit osso

Kommentarer

Postat av: :D

Ni har det alltid rörigt så du märker ingen skillnad, de lovar jag dig :D

2010-02-15 @ 18:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0