Bytt kön

Nu blir det ett jävla gnällande igen........I morgon är det måndag och jag känner just nu att resultatet på invägningen kommer att slå helt fel.
Anledningen är som följer. Idag blev jag snabbt sämre igen. O då snackar vi dålig som in i helvete. Kunde inte stå, sitta eller ligga. Hade feber och allmänt dålig. Gosi körde in mig på sjukhuset och hela resan in gnällde jag som en stor rejäl karl.
Efter många långa tråkiga timmar fick jag så äntligen träffa en läkare. Jag har skaffat mig njurbäckeninflamation. Vilket innebär bl a vita blodkroppar i urinen och baciller i njurana. Helt ärligt???  Vad kommer inte det att väga? Jag kommer alltså att få böta 100 kr igen utan att det liksom e mitt fel.

Var fan ska det sluta??

Kommentarer

Postat av: Syster Eva

Hur mycket väger en blodkropp? (Fråga Emma!) Och hur många har du? Den vikten borde räknas ifrån när ni väger in. Helt klart!'

2010-02-07 @ 23:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0