Julkalender

Så här sista veckorna innan jul sitter jag med en hel del julkalendrar för att tävla om ditt och datt. Tro inte jag vunnit på dom förr men skam den som ger sig. Rassi vann någon gång och det höll hoppet uppe.
Jag har i år vunnit 2 resor med vardera 2 personer på en Oslokryssning som jag faktiskt ska iväg på. Ville hoppar över eftersom han inte gillar båtar.
Sen är jag med i något som heter dtf-travel. Och som betalande medlem får man 10 kalendrar. Öppnar lycka varje dag och skall räkna ihop hur många figurer av varje man får där man då kan vinna mellan 50 kr och 10 000 kr. Utbetalas som betalning via dom.
Första dagen jag hittade min första vinst hittade jag faktiskt 3. Där var en på 800 och 2 på vardera 500. Blev skitglad. Sen har det hållt på. Jag har nu vinst på 7 av dom och minsta summan på en kalender är 500. Jag har alltså till o mä sluppit småvinsterna. Summan är uppe i 3800 och det är 2 dagar kvar att öppna. HAr redan hittat en del weekends i Köpenhamn eller Tyskland jag skulle kunna åka iväg på. Men först o främst Oslo den 13 januari, sen är resan till London fixad 18 april =))

Kommentarer

Postat av: Anonym

GRATTIS, det är du värd,min bästa vän.Kramar från oss till er alla

2010-12-25 @ 20:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0