Jävla postverk

Det är egentligen för jävligt att posten får fungera så som den gör nu. Inget annat företeg skulle kunna ha det så.
Jag skickade ett tjockt skrymmande brev för ett par veckor sedan. Klistra på frimärken för 60 och lämna in den på stället.
Det kom aldrig fram. Ringer så klart till posten som då säger: Vill man att det garnterat ska komma fram är det bättre att skicka som paket!!

Men va fan garanterar min 60 kr??? E det bara på vinst o förlust??

Låt säga att jag hoppar in i en taxi på knutpunkten och säger en gatuadress på norr. Lutar mig tillbaka med slutna ögon. När bilen stannar betalar jag men på väg ut ser jag att jag hamnar på söder. Påpekar då detta och får svaret: Om du vill garanteras att komma fram får man säga till innan och betala lite mer.

Hur fan skulle det se ut??

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hahahahaha jag bara älskar dina funderingar o du har ju verkligen slagit huvudet på spiket

2010-12-03 @ 15:20:51
Postat av: Stella

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 04:19:42
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0