Vår =)

Så har då vårem kommit på riktit till Nyvång. Jag har införskaffat mig perenna växter och planerat dom i krukor. Ska inte ha rabatter för de e inte så skoj att luka faktiskt. Jag köpte även ett fikonträd som ska komma på plats endera dagen. Köptes jättebilligt i Farhult, endast 60 kr. Blev även en planta Dragon, supergott  =) Jag gillar att handla där, speciellt deras ägg, men vad jag inte gillar är deras betalsätt. Man tar vad man vill ha och slänger in pengarna i ett rör i väggen. Känns inte alls bra. Man vill liksom visa vad man tatt och att man lägger i vad det verkligen kostar. 

Vi har börjat riva gräsmattan och rabarberna e på väg i full fart.

På vår dagstur var vi in om en del loppisar men hittade inget.......mer än Bodil och hundarna  =)

Vi såg vitsippor och vad som gör mig superlycklig......Grisar ute i der fria. Lyckliga glada grisar  =)







Kommentarer

Postat av: Fjällbruden

Oj vad härligt med vår! Här har vi full vinter och du sätter blommor.... Det ser i alla fall härligt ut.

2010-04-11 @ 22:09:57
URL: http://fjallbrudenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0