Mobil

Har stått emot väldigt länge men nu gick det inte. Jag var tvungen att köpa en ny mobil. Den jag hade fungerade att ringa med och även att skicka meddelande. Men när jag tog bilder så kunde jag inte spara dom. Var tvungen att skicka dom med mms till någon annan. Tråkigt i längden. Speciellt som jag gillar att ta kort lite då o då.
Den nya blev en Nokia 5230. Himla fin. Men det kommer att ta ett tag innan man får kläm på den.

Jag skulle bl a ringa telia för får fasta telefon strulade. Man kan säga sitt ärende och det går bra tills hon säger: Från och med nu får du knappa dig fram. Tar bort mobilen från örat o tittar. JAg har ju fan inga knappar....va gör jag nu då???
Lägger på och får ringa upp Anna som också har en mobil med pekskärm. Fick veta hur man gör. Tills det ringde.......Hade klabb mä att svara. Det var ju en del att trycka på. Men nu vet jag det osso  =)  e bara sååå jävla teknisk

Nu ska ja passa på att slänga lite skit på Media markt. Var runt och kollade priser på denna mobil. MM hade inga produkter på sin sida. Jävlit kasst. Som tur var hade ja kollat med Netonnet. Som var 400 billigare än MM.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0