Vinst o shopping

Igår tog vi vars en dagens dubbel och jag lyckades vinna. Den löstes in när jag lämpat av Gosi vid vårdcentralen. Han är in i helvete kass i ryggen och måste vara bra på lördag när flyttlasset går  =)
Han får gärna bli bra så jag får upp gardinstängerna osso  =)
Vinsten jag fick brände satan så jag kolla in i blomsteraffären här i byn. Hittade ett fint arrangemang och 3 små rosenknoppar som fick bryta av färgmässigt. Allt är äkta utom rosenknopparna.

Sen efter lunchen for ja in på Springhill. För dom som inte vet så e det utförsäljning av kläder och textiler. Köpte 2 par jeans, 4 par stickade over knee strumpor och 3 påslakansset i satin för allt som allt 370 kronor  =)

Sånna affärer gillar jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0