Jamen va fan

Golvet är nu målat för andra gången och får en sista strykning i morgon. Jävla skit egentligen. Det blir ju fint som sören men det är en jävla ställning att gå i. Måste använda pensel för att få ner färg i alla gropar och ojämnheter.
Var o kollade priser på lister innan. Dom bredaste/högsta vi hittade var lite för smö men bara det gick på 1000 spänn =(  O då var dom inte ens målade...........Så tradit det blev.

Kollade även på vars en sänglampa. Dom jag ville ha gick på 600 st. Så nu e det ut på ebay och leta lampa.

Det blir ingen vit säng. Jag ska ha en svart järnsäng i stället. Har hittat en på blocket billigt. Men jag får inte him den. Men det kommer fler får jag förmoda....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0