I am back

Har visst tatt en paus utan att mena det. I fredags åkte jag ut till Höganäs för att röja lite. Steg sedan upp tidigt efter en natt i världens skönaste säng och gav mig iväg på loppis. Har ju mängder mä grej nu när vi går ihop. En del säljs och resten åker till Loppan.

Idag va Ville iväg o köpte golvlister. Vi hittade uppe på åsen. Närmare bestämt Vrams Gunnarstorp. Det blev 120 mm höga i trävitt så jag får väl måla dom vita. Nu är dom sågade efter konstens alla regler och helvete va de ska va svårt i detta snea rummet. Hur man än mäter o har sig så blir det glipar här o där. Blir det för mycket får jag spackla igen det. Fick hem 2 meter för mycke men vi har ju fler rum att göra i ordning.

Första bilden visar mitt fina vita golv  =) Ja e lite mallig över det faktiskt.  Och nej, listerna är inte på plats. Ska målas först....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0