Hej då

Jag läser en hel del bloggar. Vissa kan man ha gått in på och gång efter gång så står där detsamma som sist. Ingen som helst uppdatering på veckor. Men så rätt va det är så kommer en livsgnista som sedan försvinner lika snabbt igen. Men eftersom man verkligen har gillat bloggen tar det ett bra tag tills man ger upp.
På samma sätt när man kommer in på en blogg som inte längre finns. Är den borta för alltid? Är det tilltälligt? Man går in lite då och då och hoppas på det bästa.

Allt detta är jävligt irriterande. Så därför ska jag nu göra det enda rätta. Jag ska säga tack och hej för denna tiden. Bloggen avslutas från och med nu. Jag giter inte längre.  Nu besparar jag er en jävla massa. Sen ni läst detta finns det ingen som helst anledning att komma tillbaka. Snällt va?

Tack för denna tid som konstigt nog varat i något år. Tiden bara far iväg. Hej då  =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0