Fan va skönt

Idag fick vi tapetserat sista väggen. Var orolig som fan att det skulle gå åt helvete för det var det jobbigaste. Men det gick bra.
Förvisso så e där en o annan skavank men det blir så när huset är snitt i vingt åt alla jävla håll. Men i det stora hela är jag mycket nöjd. Fick 3 rullar över, undrar hur fan vi har räknat. Vi har ju ca 275 till tak men vi får lämna tillbaka. Anledningen till dom vita lodräta missarna är att elkablarna går utanpå väggen men inte såpass att det bara är att dra loss o sätta tillbaka.

Snart ska jag börja måla golvet. Efter det så blir det golvlisernas tur. Var vi nu kan hitta dom.

När jag målade dörrkarmen igår såg att att den där dörrwannabegrejen inte är vit längre. Så eventuellt får jag nog måla den osso.

Kokar ärtsoppa just nu och mitt bostadstillägg kommer in på kontot i morgon så detta är en in i helvete bra dag  =)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0