Äntligen klara

Så gick då äntligen flyttlasset till Höganäs. Detta va nog den absolut värsta av alla mina flyttar. Min granne sprang i vägen hela jävla tiden. Hade hon bara fattat svenska så hade hon nog begripet nån av alla hundra gånger jag sa till henne att gå in till sig. Men så fan heller. Anna ville putta ner henne för trappan och hade hon gjort det hade jag stöttat henne.
Hon pekade på varenda jävla grej i lägenheten och frågade om jag skulle ha det med mig. Och varenda gång svarade jag att JA, det är min grej så den ska med mig. Satans subbejävel  =) 
Tycker faktiskt lite synd om dom som tog över lägenheten. Men nu är de inte mitt problem längre. Jag ska bara träffa henne en gång till och det är när jag hämtar den sista posten på onsdag.

Idag var jag och städade. Som väl var så var grannen i Ullared så jag slapp henne. Ångrar att jag tackade nej till hjälpen men jag trodde inte det skulle ta sån satans tid. Men nu e det klart i alla fall och nycklarna är lämnade  =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0