Vansinnit rörit

Detta kommer att ta tid känner jag. Har en sörens massa lådor som behöver packas upp men det är ju inte bara att slänga upp det. Jag har ju inte rummen i ordning som jag ska sätta upp alla grejorna i.
Syrummet på ovanvåningen börjar likna nått, om man bortser från tapeter från -72 och en äcklig heltäckningsmatta  =)  men jag tänker inte börja rota där nu.

Allt i Höganäs är klart, sista posten hämtad. Skall dock dit på lördag igen för att va på loppis. Fy sören va det blir grej över nu. Och då sparar jag ändå dubbla stavmixrar och sånt.

Det enda roliga just nu är att vi har bokat in en Tysklandstripp. Nästa fredag bär det av. Ska bli trevligt att bara betala 99 danska för en Capten Morgan istället för 239 på bolaget....

Kommentarer

Postat av: Ramona

Vad säger Ville om tysklansresan då?

Var det inte torken för dig nu ;p

2009-10-01 @ 12:07:55
Postat av: Libbe

Jag lovade att köpa fina öronproppar till honom =)

Mitt saglande får han stå ut mä hahahahaha

2009-10-01 @ 22:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0