Shoppat massor =)

Idag förstan började jag röja i rummet. Det föll inte i så god jord hos Ville som undrade var i hela fridens namn allt skulle ta vägen. Jag pekade och förklarade men det gick ändå inte hem. Så.......det blir garderobsrummet först så Ville for iväg och köpte brädor till golvet. Dom jävlarna ska ligga inne o torka en månad...va e det för skit??? Varför säljer man sånt? Fattar dom inte att man ville lagt golvet igår?
Men det får väl ligga då. Var osso iväg och köpte färg till rummen. Jag fick välja  =) Men väggarna kan ju målas och taket kan ju fixas så länge.....

Fick osso hem mitt spel till Wii. Eller spel å spel. Träningsprogram. Verkar himla skojjit. Testade bara lite lätt. Man skulle göra en personlig profil med ålder, längd och vikt sen valde jag en 30-dagarsträning. Började med att gå. Sen skulle jag jogga  =(  det gick inte så bra hahahahaha inte ens 2 minuter och jag flåsade som fan. Såhär kan jag ju inte ha det, det märker jag. Måste skynda mig med rummet så det är plats att träna ordentligt  =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0