Kluven

Just nu är jag väldigt kluven. Vi bor ju i ett väldigt stort hus med många rum. Att komma från en tvåa som har fungerat så borde ju allt fungera här kan man tycka.
Men se det gör det inte. Vårt vardagsrum är inte byggt för ett Wii. Soffan är i vägen märker jag nu när nyhetens behag lagt sig. Så jag har skramalt runt här och tänkt och funderat.
Vad jag kom fram till är detta: Det rummet som ska bli matrum får förbli datarum, matsalsmöblerna får flytta ut i vardagsrummet och det som skulle bli datarum får bli lekrum  =)  alltså tvspelsrum. Låter inte det för jävla bra??? Kan man ha ett helt rum endast för att spela spel och träna i?? Är man omogen som vuxen då?
Jag ser det framför mig. En platt tv på väggen. En behaglig matta att träna på. 2 sköna fåtöljer att sitta i när man kör Mario Bros-spelet  =)  Vad mer kan man begära???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0