jul =)

Idag var ja o Gosi på ett för oss helt nytt ställe. Det har funnits väldigt länge och vi får reklam därifrån med jämna mellarum. Helt ärligt har jag trott att det var ett riktigt lodisställe. Sen läste jag nån som vatt där och blev lite nyfiken själv. Så idag for vi dit.
Stället heter Trästället och ligger utanför Tyringe. Supermysigt och hur mycket som helst som man vill ha. Tyvärr visade det sig att både ja o Gosi har dyr smak så vi handlade inte så mycket. Men det jag väl handlade tog jag många av  =) 
Jag köpte nämnligen små burkar med doftljus. Och inte vilka doftljus som helst utan pepparkaka. Nu kan man med gott samvete köpa papparkaksdeg, tända ljuset och sen bara trycka in degen i skallen  =)
Luktade så jävla gott. Inte överdrivet som många ljus kan göra. Jag köpte 20 hahahahaha ja va fan. Det är ju en del mil att köra och så ofta ser man inte papparkaksljus.

Resten av dagen har jag suttit med Ikeas Home Planner och ritat köket. Fan va jag önskar ett endaste jävla rum som är fyrkantigt utan krussiduller  =)  men som det är nu så ska det nog bli fint va det lider. Vi kommer att sno halva vardagsrummet som då bara precis får plats med soffa, bord och tvbänk. Men helt ärligt.......Hur jävla ofta sitter man o glor på tv med dom som kommer o hälsar på?? Nu får vi ett in i helvte stort kök i stället. Kanske inte så in i helvete stort men mycket större än nu i alla fall. Min arbetsyta i köket just nu är ca 30x15 cm och det är på diskbänken vid diskstället. Ingen hit...

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0