Dagens loppis

Idag for vi iväg för att ränna på loppisar. Började i Svalöv där jag var en gång för vääääldit längesen. Det var i en lokal bland många andra lokaler. Körde in genom grindarna och bak på bakgården. Loppisen var stängd så vi drog vidare. Bara det att nu var grinden stängd. Tillbaka och leta efter nån som kunde öppna.......redan där började leendet dra sig tillbaka. Men vi kom ut o vi kom vidare. Mot Eslöv nu o till Mariefred. Där finns mer än ett ställe och där måste man ju bara hitta något. Men så fan heller. Var fan hittar dom allt skit nånstans??? Nu va vi sura på riktigt. Men vi hade i alla fall ett ställe kvar o det var i Landskrona. Jag hann inte mycke mer än in på stället så hittade jag mina glas  =) Så jävla fina e dom. 11 små röda likörglas. Ni får bild men det gör om inte alls rättvisa. Bara synd att ja inte köpte en endaste likör när jag var i Tyskland sist, men en päroncognac ska man väl kunna dricka ur dom.

När jag tömde kameran på kortet så hittade jag även ett jag tog på Zelda häromdan. Det får ni osso.....hon är en riktig livsnjutare  =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0