Välkommen tillbaka Kalle

En av mina favortibloggare har tagit en paus och är nu tillbaka med nya krafter. Ni hittar honom här!!! 

Jag har ett gäng favoriter faktiskt. Ingen av dom är någon modeblogg. Jag gillar inte heller trams och en massa snusk. Jag kan inte förstå kvinnor som nedvärderar andra kvinnor för att ta egen plats. Inte att man ger kvinnokroppens organ och kroppsdelar fruktansvärda namn. Vi kvinnor har bröst och byst. Vi har fan inga jävla pattar. Låt dom uttrycken stå för idioter. Jag är ingen jävla rödtrumpa men nånstans får man väl ändå tänka lite längre än näsan räcker. Vill vi att våra karlar ska säga så till oss???
-Visa pattarna kärring!!
E det va vi vill höra på lördakvällen?? Tänkte väl det. Se då för fan till att vårda språket även här (ja, Ville får svära till mig)

Mina favoriter har jag ramlat över alla av någon tillfällighet och sen fastnat. Något som kan reta mig till vansinne överr  är att dom inte uppdaterar tillräckligt ofta.
Fattar ni inte att om ni ser att besökarantalet är enormt men antalet unika besökare fan så mycket färre så e det jag som ränner.....Jag vill veta mer.....om allt!!!!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0