Jag vill osso resa

Nu har jag genom åren följt ungdomarna på sina resor via resedagboken. Nu senast Ramona och Roberts resa i USA och Anna o David som är på Bali. MAtilda har också glatt mig mycket när hon var på Malaysia o i sydafrika. På något sätt jag jag fått se världen genom deras ögon.
Men nu vill jag också komma iväg. Det blir inte någon öken eller någon honeymoon suit men det ska bli en once in a lifetime-resa.

Blir det inte det så har jag i alla fall ganska trevligt under tiden jag letar. Just nu är jag i Kina. Hade velat hitta en där jag även skramlar över lite i Japan när jag ändå är i närheten. Såg en sådan resa tidigare i våras men då var det inte aktuellt.
Hade även kunnat åka med Transibiriska järnvägen. Ser ni någon spännande resa så hör av er  =)  Jag är inte så van att resa så jag uppskattar färdiga paket

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0