Älskade matta

Jag har haft värk i en herrans massa år. På något vis så lär man sig leva med det. Som att: jag har lite ont idag eller jag har 2 ben.
Jag har alltid ont i ryggen.  Mer eller mindre. Jag har alltså dåliga dagar eller in i helvete dåliga dagar. Ibland får jag offra mig för att ha lite roligt. Men nu har jag som ni alla vet min spikmatta. Den försöker jag ligga på minst en gång om dagen och i förrgår hände det något häftigt.
Vi var på väg hem från City Gross ja o Stumpi då det slog mig att jag inte hade ont. Inte ett jävlaste dugg. Tror jag va helt smärtfri i ca trekvart och det var en märklig upplevelse. Men går liksom o böjer hit o dit bara för att känna efter om det ändå inte gör lite ont.  Väldigt skumt.
Nu har jag haft litta o göra senaste tiden men framöver skall jag ligga mer och mer på den. Än så länge har jag inte vågat stå på den så som Gosi gjorde(han e modi) men jag får väl ta ett steg i taget  =)

I morgon skall vi upp på Väla o köpa Villes kläder. Jag tror jag bara föser in honom på dressman och ber dom klä upp honom så kan jag gå i andra affärer och sen komma tillbaka o hämta honom =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0