Alltså, helt ärligt!!!

Hur ofta säger man eller hör man inte: Alltså, helt ärligt!

Om man frågar någon eller själv får en fråga så händer det mig ganska ofta i alla fall. Men när dom inte säger så ljuger dom då? Eller hur ska man tolka det? Är det på nått vis mer sanning än annars? Jag tycker själv att detta är klurit ju mer ja tänker på det. För jag säger ju så ibland. Eller till o mä ganska ofta. Ja ljuger faktiskt väldigt sällan. Inte för att ja e nån bror dukti utan snarare för att de e lögn i helvete att komma ihåg vad jag har sagt.  Men det är ju inte därför som jag säger Helt ärligt.

Om jag köper någon onödigt dyrt o jag vet att någon ska gnälla kan det hända att jag rundar av priset lite neråt. Inget jag kallar lögn men ändå,,,,, de är inte heller så att jag svarar frågan med,  Alltså, på en höft!!

Kommentarer

Postat av: EvaEmma

Hej!



Grattis, din blogg är nominerad till Årets Blok!



Du kan läsa mer om tävlingen ”Årets Blok” på www.vulkan.se.



För att vara med i tävlingen ska du välja ut de bästa inläggen i din blogg och och publicera dem i en bok på www.vulkan.se

Blogg + bok = Blok!



Vänlig Hälsning Vulkan.se



Alla bär på en berättelse - har du gett ut din?

På vulkan.se har 9000 unika titlar skapats sedan start.

2009-06-03 @ 17:30:41
URL: http://www.vulkan.se
Postat av: Fjällbruden

*Efterlysning*



Vart tog Libbe vägen? Saknar dina inlägg. Hoppas du mår bra i alla fall.



/ Fjällbruden

2009-06-05 @ 07:01:11
URL: http://fjallbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0