Tävling !!!!!

Nu har jag en fruktansvärd beslutsångest. Vi är nu med lilla Louise 6 personer när vi samlas. Jag har ett matrumsbord med endast 4 stolar. Nu har jag "köpt" ett annat bord med 8 stolar. Fast jag vet inte vilket jag nu ska behålla. Jag tycker mitt gamla passar bäst in, men de är å andra sida trevligt att ha samma stolar. Dom nya skulle i så fall kläs om i rött moccatyg dom också.

Nu till tävlingen. Nu ska ni tala om vilket jag ska välja och varför. Den som vinner, vinner en promenad till Mölle med mig o Stumpi. Bjuder på bussen hem. Eller till Höganäs i alla fall.

Första bilden är det jag har nu, andra bilden är det nya.  Fundera nu och kom med bra förslag.




Kommentarer

Postat av: Bill-Bull

Du skall ha dett nyja tyker jag

2009-03-09 @ 17:13:03
Postat av: ville

viken möbler e bättre

2009-03-09 @ 17:24:54
Postat av: Annica

Tycker du ska välja den som är längst ner för det första så är det fint och sen ser den mer ut som ett matrumsbord än den som är längst upp :)

2009-03-09 @ 17:33:29
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: E

Det längst ner var snyggast!

2009-03-09 @ 17:44:41
Postat av: Elin

Det längst ner var snyggast!

2009-03-09 @ 17:44:50
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0