Superlycklig

Fan va ja e glad just nu. Ja o Gosi körde ner till Malmö idag till världens bästa mecka för tygälskare. Där hittade jag mönster till kläderna jag ska ha på bröllopet och jag hittade tygerna. Sen köpte jag ännu fler tyger så klart. Sammanlagt till 6 klänningar och en jacka  ;)
Gosi den stackare gick utanför med Zelda, det var en jävla press faktiskt för så fort man kommer innanför dörrarna försvinner alla tidsbegrepp och man går hylla efter hylla och bara känner......

Översta mönstret är på klänningen och den bilden är även klickbar till deras hemsida. På bild 2 är det den korta jackan jag ska ha. Sen kommer tyget. Det enfärgade lila är till jackan och det flerfärgade som är handmålat silke satin med glitter är till klänningen...Visst e det fint som sören???

E himla glad att jag har en ny symaskin  ;)












Kommentarer

Postat av: Anonym

nu kan du lappa mina byxor då.

2009-03-29 @ 21:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0