Snygga ben ;)

Jag fick tips om Dove´s bodylotion som även färgar. Den är nu inköpt och har testats på benen. Utan att skryta har jag nu jävligt snygga ben. I alla fall från knäna och ner. Där har dom en fin brun ton o inget fett. Ovan knäna är dom lika fint bruna med lite tjocka. Spädbarnstjocka när jag tänker efter men det har aldrig hänt att någon sagt att jag har tjocka goa valkar på låren. Hur nu det kan komma sig.
Det är inte ofta man får så bruna ben, tycker de tar en jävla tid att sola dom. Nu ska resten av kroppen också smörjas in, eller inte magen. det har jag inte råd med och ingen lär sen den. Kanske Gosi, men han är van vid en blåvit svampig mage  =)

Ansikte och händer får färg i den riktiga solen som skiner över Skåne idag igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0