Ska tänka om

Idag kom den nya klänningen. Mycket finare i verkligheten. Den passade som den skulle.....MEN....Jag är en halv meter för kort för min vikt, det är bara att konstatera. Och eftersom det inte är något jag kan göra något åt så skall jag lära mig leva med det  ;)

Ok, ja e överviktig, men inte skitviktig. Det är en jävla skillnad. Jag ska inte synda och jag ska försöka gå ner så mycket jag kan men va fan!!!!

Jag har en annan klänning jag spanat in, Anna håller på att döda mig, men det är den första jag visade här på bloggen. De e ett tag sedan, men liaväl. Jag ska se va den hamnar på i alla fall. Det är ju inte olagligt att ha beslutsångest väl?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0