Massage för dom lata

Gosi är som dom flesta andra män väldigt glada för massage. Jag är som dom flesta andra jävlit uttråkad av att ge massage.
Vi ett tillfälle, för säkert 15 år sedan, gjorde han mig en tjänst och ville ha massage som tack för hjälpen. Jag kom på ett in i helvete bra sätt att komma ifrån det, för tid och evighet  ;)
Egentlligen borde jag ta betalt för detta men jag har en bra dag idag. Så läs o lär.

Jag letade fram en söt liten ask från någon guldsmedsbutik. Satte mig med en tidning och en sax. Klippte ut en väldans massa G och la i asken. Slog in den fint och han blev väldigt förvånad när han öppnade den och tyckte inte alls om den sortens massage..........Jag skrattade så tårarna rann. Tyckte och tycker fortfarande att det var jävligt roligt  ;)


Kommentarer

Postat av: pia

Den var ju för jävla bra, har tyvärr ingen som ber mig om massage nu men men den kan komma till pass!

2009-03-16 @ 13:08:07
Postat av: ville

visst va det kul va??

2009-03-16 @ 20:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0