Loppisfyndet

Om man står och säljer ensam på en loppis så finns de väldigt begränsat med bord inom räckhåll man kan glo på. Hittade en blå hörnhylla och lät den vara....Var liksom i det stadiet då jag M-Å-S-T-E köpa något för att de skulle vara naturligt.
Men rätt va det va så ploppade det upp i skallen. Blått kunde lätt bli rött och DÅ kunde jag ha den i min röda del av rummet. Påbörjade förvandligen igår och idag kom den upp på plats. Dock suddi bild, men ni får fantisera  =)  Eller så får ni väl komma hit o glo



Kommentarer

Postat av: pia

Så fint det blev, jag är ledsen att jag är så långt i från för jag skulle kunnat fylla dina bord och bara varit glad att bli av med allt, men inget går väl ät som smör i solsken L?

2009-03-09 @ 11:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0