De va väl själve fan dååååå

Att det ska va så svårt att bara ta nått på kroppen och sen anse sig nöjd och belåten och valja det till bröllopet. Det är ju inte jag som ska gifta mig.
Det letas både här och där och köps även hem i ett förvirrat ögonblick. Eller snart är det väl så illa att det är den normala stunden som är ögonblick och förvirringen nästan total.
Jag är hundledig i helgen och om jag fått hem min mirakeldräkt som ska göra underverk med min kropp så får jag väl ge mig ut i verkligheten och prova i stället. Vet bara inte var man letar efter denna typ av klädsel. Ett tips kan kanske va att ju fler siffror på prislappen desto större sannolikhet är det väl.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0