Binnikemask?

Finns det Binnikemask att köpa på nätet? Skulle någon i så fall vilja köpa en sån o på nått vis lura i mig utan att jag vet om det??  Skulle kunna tänka mig att gå ner en massa kilo och helt ärligt kämpar jag. Har endast syndat lite på ett kalas och jag går som en jävla fåne i hela byn.........

Om jag tänker på att ha en mask i mig så känner jag ett visst illamående men det  man inte vet har man ju inte ont av. Eller hur? Man skulle till o mä kunna äta som fan, precis vad man vill   =)

Kommentarer

Postat av: pia

Den masken har jag också kännt för att stoppa i mig, sen fick den äta hur mycket den ville!

2009-03-10 @ 20:02:06
Postat av: Gunsan

Varför är du inte nöjd med dig själv du ser ju bra ut är frisk o har humor vadå skit i magarna ingen mer än du själv som bryr sig .Bröllopet är bara Anna o Davids..

2009-03-13 @ 09:43:47
Postat av: Gunsan

P.s Ser på din bild när du går på stranden du har tydliga tecken på en ankommande kalkonhals oxå min är på väg med mor har en sån fast kalkoner är ganska söta om inte så är dom o såsen skitgoda ha ha

2009-03-13 @ 09:48:05
Postat av: Belinda Pettersson

jag vill verkligen försöka, hur får man tag i dem?

2011-09-11 @ 00:44:23
Postat av: Belinda Pettersson

jag är i stort behov av att gå ner 20kg o går det att få tag på så kör jag direkt.

2011-09-11 @ 00:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0