Ang shampoot

Nu har jag slutat med hårshampoo och använder bara balsam. Jag startade en dag senare än jag skulle. Anledningen var att ja gick ner på Ica och skulle köpa deras balsam. Glad i hågen passade jag på att köpa 2 flaskor. Kommer hem o när jag dagen efter skall använda det ser jag att jag köpt shampoo. Till glädje för Tjolinti för hon fick all shampoo jag hade med sig hem.

Nackdelen nu i början är att det inte löddrar som ett shampoo gör. Men håret är lika rent som det var tidigare. Nu spar jag in halva kostaden. Jag fattar inte att någon faktiskt använder shampoo. Många har ju visst detta hur länge som helst. Typiskt att jag får veta bland dom sista. Men det är ju inte försent att ändra på något  ;)

Kommentarer

Postat av: Fjällbruden

Nej, du var inte sist att få veta. Jag var sist!

2009-03-01 @ 19:43:24
URL: http://fjallbrudenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0