And the winner is.........................

Jag brukar tävla ganska mycket. Är det en speciell vinst man vill ha så är hoppet att vinna desto större och besvikelsen när man inte gör det avgrundsdjup.
Så nu när jag hade denna tävling var det inte så lätt att välja en vinnare. Alla tävlande har ju kämpat enormt för att både välja bord OCH komma på varför. Hur skulle jag kunna välja en och låta någon annan förlora???

Det är därför jag nu utnämner alla tävlande till vinnare  ;)  Vinsten utdelas söndagen den 15 mars. Vi samlas vid stadshuset här i Höganäs och går sen i samlad trupp till Mölle.... Erkänn att ni knappt kan bärga er  ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Som den tävlingsmänniska jag är så har jag grunnat och grunnat för att kunna lämna bästa motiveringen och därmed bli ensam vinnare, skulle verkligen vara en högvinst för mig att gå den promenaden tillsammans med dig!

Behåll det matrumsbordet som du har och stolarna med, det från ditt föräldrarhem känns som att det behöver större utrymme för att komma till sin rätt. Sen tycker jag att det du har känns mer som din stil, vinner jag nu????

2009-03-10 @ 11:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0