Hjälp!!! Hjälp!!

Nu tror jag att jag läst igenom vartenda inlägg på bloggen. Skall ju välja ut några stycken att skicka in på tävlingen. Men eftersom jag inte skriver för att vara rolig, charmig, iriiterande eller nått annat mer än att jag är Libbe så vet jag ju inte vad som är bra eller ej.
Det är där jag behöver hjälp. Snälla ni, gå tillbaka och leta fram ett gäng bra inlägg som jag kan skicka iväg så e ni väldigt söta  =)

Nu ska ja snart ner till Anna och få alla smaskiga detaljer om smekmånaden.......ja kanske inte dom smaskiga (hoppas jag, man vet aldrig med henne) Vi ska först hämta Emil på väg ner. Det blir grillat och annat gott att äta, passar mig perfekt nu när jag inte vill gå in i samma klubb som Melander o gänget

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0