Ett vägskäl

Anledningen till att jag inte bloggat på ett tag är dels att jag varit utomlands. Spenderade 3 nätter i grannlandet. Även en liten avstickare till Tyskland för trevliga inköp.
Skall ni någon gång åka till Danmark så ta inte in på Lalandia om ni vill ha mer än en stuga i direkt anlutning till varandra. Det går nämnligen inte att ordna. Så nu fick vi  springa mellan menöverlevde.
Vi var på en enorm djurkpark. Dyr men värd varenda krona. Där fanns Giraffer, långhalsar, tigrar, kameler, noshörningar mm. Man körde igenom ett enormt område och alla tycktes ha det bra.

Sen tillbringade vi någon timme i badlandet. Jag, Agge, Emma och senare även Ville for ner i den nya vattenrutchikanan....Så jävla roligt.

En annan anledning till att jag inte bloggat är att ja e så in i helvete less.......Ja har ju för fan inget liv. Det gör att man då får skaffa sig ett. Tankarna far runt på vad jag eventuellt ska/vill göra.
Har ju inte mycket mer än djuren att ta hänsyn till. Ungarna är vuxna och har gjort sina val. Som väl e så e inte jag inberäknad i dom valen, det hade oroat mig. Ville har gjort sitt val att stanna i Nyvång, vilket ingen normal funtad person fattar. Men valen man gör bestämmer man själv.

Jag har inte hittat va som bllir min grej än, men jag funderar. Jag skulle vilja arrendera en bit åker, odla jordgubbar bland annat och koka lyxig saft. Kanske en del annat också. Man kunde utvecklat en hel del. Bara det är utan tillsatser.  Det skulle vara riktigt roligt. Men jag har ingen åker =(  Inget annat heller för den delen.  Men de är värt att jobba på .....

Så ni som känner en bonne i närheten av mig kan ni fråga om han har en plätt över att låna ut?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0