Värre än en dejt

Idag skulle jag träffa en person för första gången i mitt liv. Det händer förvisso jävligt ofta men detta var en speciell person. Min äldsta syster som jag bara vetat om i ca 1 år. Jag försökte intala mig att hon inte var mer speciell än mina andra syskon och jag skulle inte vara anorlunda mot henne än mot dom andra. Men jag var ändå skitnervös.
Hade det varit en dejt jag skulle gått på så hade jag ringt och sagt att jag var sjuk.  Hur fult det än är mot vem som helst så visste jag att det inte fungerade nu........Eventuellt skulle 2 av mina andra systrar följa med men tyvärr blev det bara jag.

Det var bara precis en liten microsekund sen var det precis som vi känt varandra hur länge som helst. Hon såg ju ut som en syster till mig, trots att hon var väldigt liten  =)  Hade hon inte varit min syster skulle jag inte träffat henne igen......vill ju som ni vet bara vara med dom som e myyyyycket större än mig  =)

Vi satt ute och fikade och tiden bara for iväg. Efter drygt en timme kom en syster till och gjorde oss sällskap. En ny fika och någon timme till for iväg. Det kommer inte att ta lång tid innan vi tar oss över ölandsbron för att avlägga visit över en helg. Det ser jag verkligen fram emot  =)


Kommentarer

Postat av: Ramona

Vad roligt att ni träffats nu =)

2009-07-21 @ 18:35:19
Postat av: Libbe

Ja det var himla skoj...Det var en liten variant av farmor =) Synd att inte jag fick dom generna

2009-07-21 @ 23:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0