Nu räcker det!!!

Jag vill ha det lite svalare. Jag vill ha lite regn.......E det för mycke begärt????  Hade jag velat ha den jävla värmen hade jag bott i Afrika.
Det rinner en strid stöm av svett längs kroppen och det är ingen tröst att det drabbar alla. Hela byn går runt som några svettbomber. Det värsta e alla dessa äcklon till karlar med bar överkropp som man stöter emot i affärer eller på gatan. Va e det för jävla dumheter att tro att det e acceptabelt? Jävla svineri e va de e!!! Man blir inte mycket varmare av en tunn t-shirt men jag slipper dessutom se era håriga, fläskiga överkroppar med hängbröst.

Det har varit en del skriverier om just bröst på senaste tiden. I malmö blev det fritt fram för kvinnor att bada toples på badet. På forum drogs det upp att folk inte ville se dessa hängbröst. Säkert vanliga fasta som fyllt sin funktion av amning och naturen tog ut sin rätt. Eller bröst som är stora antingen man vill eller ej. Spelar noll roll. Dom är vackrare än äckliga hängbröst på män men inte ber någon dom klä på sig.

Ca 50% av jordens befolkning har dom och lik förbannt så ska det va så känsligt.

Kommentarer

Postat av: Fjällbruden

Jag håller helt med dig. Karlar ska inte gå med bar överkropp. Det är OK på stranden men INTE annars. Jag tycker det är direkt opassande av en karl att springa omkring med bar överkropp, även om han råkar se bra ut. Blä!



Ha d bra!

2009-07-06 @ 19:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0