Min pension

Häromdagen ringde en kille från ett försäkringsbolag. Kommer inte ihåg vilket och det spelar heller ingen roll.  Samtalet gick ut på att jag skulle behålla min höga?!  standard då jag blev pensionär. Jag skulle bara (hans ord) sätta in 1900 (ett tusen niohundra) i månaden.......Undrar vilken värld han lever i.
Jag sa bara till honom att OM jag sparade 1900 i månaden så skulle jag svälta ihjäl och då hade jag inget behov av en sån försäkring.
Jag avslutade samtalet efter mycket om o men men ett litet frö hade börjat gro......Hur i hela fridens namn skulle jag överleva den dan jag blev pensionär?

Världens äldsta kvinnoyrke ligger inte för mig. Inte för någon köpare heller om jag ska va ärlig. Jag har fel kropp. Antingen ska man vara smal eller in i helvete fet.  Nu vill nog någon lustigkurre påstå att jag är just det, men jag snackar 250 kg. Minst!!!

Sååååå, va gör då en stackars fattig flicka??? Vad kan man få betalt för?? Efter mycke funderande slog det mig i denna datavärld så svämmas datorerna över av digitala bilder. Jag har sonens lägenhetsnyckel, eventuellt hans lösen till datorn och vips så kanske jag kommer över en skatt av ocensurerade bilder  =)
Fördelen är att varje bild kan säljas om och om igen utan att förlora skärpa hahahahaha

Nej jag skojjar bara.  Tror jag i alla fall  ;)

Kommentarer

Postat av: Bodil

Lilla vännen, över natten har du "försvunnit" från såväl Facebook som msn.. Nu blir jag förtvivlad. Var e du hänne?? Kom tebax,, du e saknad !!!

2009-07-11 @ 04:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0